سامانه ارتباط با مشتريان

تعامل همه جانبه با مشتريان يکی از مهمترين ارکان يک سازمان برتر است.

سازمانهايی موفق تر هستند که بتوانند به بهترين نحو با مشتريان ارتباط برقرار کنند و به آنها خدمت ارايه دهند و از نظرات و پيشنهادات مشتريان استفاده کنند.
شركت بزرگراه رايانه پرشين در اجرای طرح تکريم ارباب رجوع و در راستای سياست های مشتری مداری و جلب رضايت مشتريان محترم اقدام به راه اندازی سامانه ارتباطی گويای ايرانيان نموده است كه از اين طريق مشتريان محترم مي توانند تنها با يك تماس با شماره (09027377426) 0902PERSIAN سامانه ارتباط با مشتريان (C.C.S) كليه سوالات، پيشنهادات، انتقادات، سفارشات و ... خود را مطرح و از نتيجه تماس خود در ساعت اداری (8 الی 16) حداكثر در كمتر از 30 دقيقه مطلع شوند.

راهنمای ارسال پيام كوتاه به سامانه ارتباط با مشتريان

مشتريان شركت بزرگراه رايانه پرشين مي توانند علاوه بر تماس با سامانه ارتباط با مشتريان از خدمات پيام كوتاه اين سامانه نيز جهت ارسال سوالات، پيشنهادات، انتقادات، سفارشات و ... استفاده نمايند. بدين ترتيب هر يك از مشتريان كافيست جهت فعال سازی اين خدمت يك پيام كوتاه حاوی متن SMS-Active و شماره مشتری خود به شكل زير به شماره *** ارسال نماييد. بعد از ارسال درخواست فعال سازی در كمتر از 24 ساعت پيام كوتاهی حاوی نتيجه عمليات فعال سازی به شما ارسال خواهد شد.
SMS-Active**شماره مشتری*
*Customer ID*SMS-Active*
نمونه : *1234567*SMS-Active*

توجه : جهت ارسال پيام كوتاه برای فعال سازی خدمات پيام كوتاه و همچنين ارتباط تلفني با سامانه ارتباط با مشتريان برای دريافت خدمات مختلف حتما از شماره تلفن همراهی كه در فرم عضويت ثبت نموده ايد استفاده نماييد.